Direktlänk till inlägg 9 februari 2015

Rubrik, Skriv inlägg.

Av gjuten - 9 februari 2015 09:28

Mötet i torsdags var himla fint. Bortsett från mina sociala problem som gjorde att det var extremt jobbigt då.
Men jag pratade med någon efteråt faktiskt. Wow. Är socialt kompetent på låtsas om en blundar och står på huvudet och halsar valfri dryck tills en svimmar. Men helst ska det vara kaffe mörkt som dina ögon när du tittar på mig.

Igår sydde jag spontant en tygkasse av en gardin och färgade mitt hår. Så bekvämt med nyfärgat hår.
Äter lite för mycket semlor och betygsätter dem.
Såg melodifestivalen i lördags också. SVT är transfoba svin men det är ju inte direkt någon nyhet eller så.
Bråkade med en f.d känd person lite på instagram, människor är ju ett bra tidsfördriv, det är de. Slutade hur som med att jag blev blockerad. Jaja.

För ett tag sedan drömde jag att min pappa, jag och min ena lillebror hade en restaurang i vårt nuvarande kök och matrum, att det var en skum butik en bit bort, i vår källare. Som jag gick in i och de hade "Bitch repellent-spray" som var typ rosa och blå (exakt som transflaggan!!). Jag köpte den. Sen kom det in en otrevlig gäst till restaurangen och sen helt plötsligt så var jag död och det var ambulanser överallt. Ja, ganska exakt så rörigt som det låter.

Vill veta hur lång jag är men vill inte mäta mig
Med andra, med andra

Dina lungor är svarta, de blir det när en röker. Matchar ditt kalla hjärta och glimmande själ. Någon sorts lockande matchning. Fan vad det gör ont.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gjuten - 15 oktober 2015 16:30

  Mitt förra konstprojekt handlar om eller heter ”Änglar”. Det är tre kladdiga, fula akvarellmålningar med olika tolkningar och symboler för änglar. Idén i sig var mycket mycket bra i mitt tycke men hur de utfördes är horribelt. De ha...

Av gjuten - 18 juni 2015 22:15


  De flesta människor har bröst. Det finns dock undantag så som variationer uppkomna av gener/olyckor/operationer. De bröst som många kvinnor men även andra har, alltså som oftast har mer fett än andra sexualiseras. De är nästan förbjudna. Enligt ...

R.

Av gjuten - 6 juni 2015 10:30

  Vår relation inleddes som många av mina andra över ett internetforum.  Efter ett tag frågade du rakt ut om jag ville dejta dig. Du gillade mig tydligen, så snabbt. Jag visste inte vad jag skulle svara så jag sa bara ja. Sedan träffades vi för ...

Av gjuten - 29 maj 2015 18:30

  1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då? Viva hate.    2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn? Flygvärdinna, Veterinär, Journalist. Nu ska jag dock bli personlig assistent skulle jag tro. ...

Av gjuten - 16 april 2015 18:11

Den enda aktiviteten som inte är livsnödvändig utan endast tidsfördriv som jag klarar av nuförtiden utan ångest är att läsa. Då går det inte att jämföra sig med andra, ingen är bättre än någon annan och en kan inte misslyckas. Jag målar inte läng...

Ovido - Quiz & Flashcards