Direktlänk till inlägg 11 mars 2015

Please welcome to the stage; Hysteria

Av gjuten - 11 mars 2015 20:21

Jag låg på min säng och tänkte och plötsligt kom jag på någonting nytt som du antagligen hade planerat. Allt kommer i efterhand, nytt hela tiden fast att jag nästan tror att det är helt klart i mitt huvud. Jag tänker inte ens på det medvetet längre utan mina tankar bara hamnar där ibland. Oförberett.
Det har snart gått ett år och det är fortfarande lika obehagligt.
Hjälp mig, rädda mig ifrån ensamheten i mitt huvud. Lyft mitt ansikte ovanför ytan innan jag är helt jävla död.

En sån vacker stad men med åh så hemska minnen.
Jag rundar hörnet, blickar fram över bilarna. Står där en skåpbil är jag körd, körd. Då är den här delen den sista.
Jag vill inte dö A, vill inte. Jag vill leva för även fast allt känns totalt meningslöst så är det någonting som håller mig kvar. Jag har en uppgift här, det är någonting jag måste göra, klara eller kanske bara uppleva.
Du kan inte göra det. Du må vara hemsk, men inte så hemsk.
Nej. Snälla. Låt mig vara

Ålderskris utanför föräldrarmöte
Motvilligt fortkörningsböter på E4:an.
Ångest, revbenssmärta, hjärtslag, kissnöd.
Sent kaffe, ingen sömn. Logik.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gjuten - 15 oktober 2015 16:30

  Mitt förra konstprojekt handlar om eller heter ”Änglar”. Det är tre kladdiga, fula akvarellmålningar med olika tolkningar och symboler för änglar. Idén i sig var mycket mycket bra i mitt tycke men hur de utfördes är horribelt. De ha...

Av gjuten - 18 juni 2015 22:15


  De flesta människor har bröst. Det finns dock undantag så som variationer uppkomna av gener/olyckor/operationer. De bröst som många kvinnor men även andra har, alltså som oftast har mer fett än andra sexualiseras. De är nästan förbjudna. Enligt ...

R.

Av gjuten - 6 juni 2015 10:30

  Vår relation inleddes som många av mina andra över ett internetforum.  Efter ett tag frågade du rakt ut om jag ville dejta dig. Du gillade mig tydligen, så snabbt. Jag visste inte vad jag skulle svara så jag sa bara ja. Sedan träffades vi för ...

Av gjuten - 29 maj 2015 18:30

  1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då? Viva hate.    2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn? Flygvärdinna, Veterinär, Journalist. Nu ska jag dock bli personlig assistent skulle jag tro. ...

Av gjuten - 16 april 2015 18:11

Den enda aktiviteten som inte är livsnödvändig utan endast tidsfördriv som jag klarar av nuförtiden utan ångest är att läsa. Då går det inte att jämföra sig med andra, ingen är bättre än någon annan och en kan inte misslyckas. Jag målar inte läng...

Ovido - Quiz & Flashcards