Direktlänk till inlägg 16 februari 2015

Jag är en vampyr.

Av gjuten - 16 februari 2015 04:45


Vampyrer är fördärvade säger de och jag vill bli din så snälla låt mig komma in.
De vandrar ibland oss kanske du kanske jag.
Förvanlingaritualen går till såhär och såhär sa du men jag slutade lyssna efter tjugo sekunder.
Vitlöksblomman blommar igen fast den inte förväntas att göra så. Det kan du med Lee, det kan du med.

Bittermandel är det du?
Du är en mytoman och det är jag med men det säger jag inte.
Skärvor från ben.

Hardened heart, my heart is hard.
Hårdare än diamant och kallt som is.
Det är mitt jag.

Tear me apart, lift me up.
Throw me away, forget.
Leave me be.

Jag pratade med Adara om kärleken vid två inatt.
Vi kom fram till att det är så vi kommer dö för en kan tydligen det.

Jag vill gå i secondhandaffärer, fika i Köpenhamn, gå på gator jag inte gått på tidigare, åka tåg och hålla hand. Lyssna på vinylskivor, dricka te, mysa med pälsiga varelser.

Jag tänker allt jag inte får om och om igen de timmarna då det egentligen ska sovas.
Jag måste tala med dig omgående men det har inte hänt något hemskt.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gjuten - 15 oktober 2015 16:30

  Mitt förra konstprojekt handlar om eller heter ”Änglar”. Det är tre kladdiga, fula akvarellmålningar med olika tolkningar och symboler för änglar. Idén i sig var mycket mycket bra i mitt tycke men hur de utfördes är horribelt. De ha...

Av gjuten - 18 juni 2015 22:15


  De flesta människor har bröst. Det finns dock undantag så som variationer uppkomna av gener/olyckor/operationer. De bröst som många kvinnor men även andra har, alltså som oftast har mer fett än andra sexualiseras. De är nästan förbjudna. Enligt ...

R.

Av gjuten - 6 juni 2015 10:30

  Vår relation inleddes som många av mina andra över ett internetforum.  Efter ett tag frågade du rakt ut om jag ville dejta dig. Du gillade mig tydligen, så snabbt. Jag visste inte vad jag skulle svara så jag sa bara ja. Sedan träffades vi för ...

Av gjuten - 29 maj 2015 18:30

  1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då? Viva hate.    2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn? Flygvärdinna, Veterinär, Journalist. Nu ska jag dock bli personlig assistent skulle jag tro. ...

Av gjuten - 16 april 2015 18:11

Den enda aktiviteten som inte är livsnödvändig utan endast tidsfördriv som jag klarar av nuförtiden utan ångest är att läsa. Då går det inte att jämföra sig med andra, ingen är bättre än någon annan och en kan inte misslyckas. Jag målar inte läng...

Ovido - Quiz & Flashcards