Direktlänk till inlägg 17 februari 2015

Tomrum.

Av gjuten - 17 februari 2015 20:52


Här blir jag nog kvar ett tag
Här kan jag stanna
Jag orkar inte resa mig, vill inte ha någon morgondag.

 

Mina händer är kalla och det är ljus i trädet.
Kanske i folks ögon med men inte i mina.
Det är lika kallt utomhus som inuti mig

Tillfredställande ändå, samma grader.

Här är min tumblr förresten, ganska fin den.
Det är den enda av mina sociala medier-konton jag inte mår dåligt av och avskyr. Må vara för att den är opersonlig, det kan jag nog säga att jag tror.
http://impulsiviteten.tumblr.com

Jag har min mammas ögonfärg och hela ansiktet för den delen. Jag har min pappas humor.
Men det är ungefär det enda jag har ifrån dem. Mina åsikter är helt annorlunda, min smak i det mesta och vad jag vill jobba inom. Det är bra, att jag fortfarande håller fast i mig själv.

Jag minns när jag brukade gömma 500-lappar i min bokhylla, besöka köpcentrum med mina två bästa vänner varje månad. När mitt största problem inte ens hade med mig att göra, när jag inte hallucinerade.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gjuten - 15 oktober 2015 16:30

  Mitt förra konstprojekt handlar om eller heter ”Änglar”. Det är tre kladdiga, fula akvarellmålningar med olika tolkningar och symboler för änglar. Idén i sig var mycket mycket bra i mitt tycke men hur de utfördes är horribelt. De ha...

Av gjuten - 18 juni 2015 22:15


  De flesta människor har bröst. Det finns dock undantag så som variationer uppkomna av gener/olyckor/operationer. De bröst som många kvinnor men även andra har, alltså som oftast har mer fett än andra sexualiseras. De är nästan förbjudna. Enligt ...

R.

Av gjuten - 6 juni 2015 10:30

  Vår relation inleddes som många av mina andra över ett internetforum.  Efter ett tag frågade du rakt ut om jag ville dejta dig. Du gillade mig tydligen, så snabbt. Jag visste inte vad jag skulle svara så jag sa bara ja. Sedan träffades vi för ...

Av gjuten - 29 maj 2015 18:30

  1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då? Viva hate.    2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn? Flygvärdinna, Veterinär, Journalist. Nu ska jag dock bli personlig assistent skulle jag tro. ...

Av gjuten - 16 april 2015 18:11

Den enda aktiviteten som inte är livsnödvändig utan endast tidsfördriv som jag klarar av nuförtiden utan ångest är att läsa. Då går det inte att jämföra sig med andra, ingen är bättre än någon annan och en kan inte misslyckas. Jag målar inte läng...

Ovido - Quiz & Flashcards