Direktlänk till inlägg 10 februari 2015

Nej, du får blanda den.

Av gjuten - 10 februari 2015 17:15


Jag hatar människor och jag älskar människor. Jag hatälskar allt, allt utom dig, orespektabla människor och mig själv. För de hatar jag bara, rått och kallt och blött.

Det här vädret är hemskt. För varmt, för ljust. Passar inte min insida. Ett dugg. Möjligtvis till musiken jag lyssnar på men jag vill att den ska vara det enda ljuset.
Är förkyld. Har inte varit fysiskt sjuk på 3 år. Det känns extremt ovant och jag minns inte hur en är det. Tror att jag gnäller för mycket.

Snart kommer Mars, det går allt för fort.
Mars är min värsta månad för det var då jag försvann sjunde gången.


Som en hand runt halsen
Ett tryck innanför revbenen
Jag får ingen luft
Men det kanske blir bra till slut

Hallucinationer som av droger
Allting snurrar fort

Snälla vårda och måla mina naglar när jag är död så jag kan känna mig vacker för en gångs skull


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gjuten - 15 oktober 2015 16:30

  Mitt förra konstprojekt handlar om eller heter ”Änglar”. Det är tre kladdiga, fula akvarellmålningar med olika tolkningar och symboler för änglar. Idén i sig var mycket mycket bra i mitt tycke men hur de utfördes är horribelt. De ha...

Av gjuten - 18 juni 2015 22:15


  De flesta människor har bröst. Det finns dock undantag så som variationer uppkomna av gener/olyckor/operationer. De bröst som många kvinnor men även andra har, alltså som oftast har mer fett än andra sexualiseras. De är nästan förbjudna. Enligt ...

R.

Av gjuten - 6 juni 2015 10:30

  Vår relation inleddes som många av mina andra över ett internetforum.  Efter ett tag frågade du rakt ut om jag ville dejta dig. Du gillade mig tydligen, så snabbt. Jag visste inte vad jag skulle svara så jag sa bara ja. Sedan träffades vi för ...

Av gjuten - 29 maj 2015 18:30

  1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då? Viva hate.    2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn? Flygvärdinna, Veterinär, Journalist. Nu ska jag dock bli personlig assistent skulle jag tro. ...

Av gjuten - 16 april 2015 18:11

Den enda aktiviteten som inte är livsnödvändig utan endast tidsfördriv som jag klarar av nuförtiden utan ångest är att läsa. Då går det inte att jämföra sig med andra, ingen är bättre än någon annan och en kan inte misslyckas. Jag målar inte läng...

Ovido - Quiz & Flashcards