Direktlänk till inlägg 6 juni 2015

R.

Av gjuten - 6 juni 2015 10:30


Vår relation inleddes som många av mina andra över ett internetforum. 

Efter ett tag frågade du rakt ut om jag ville dejta dig. Du gillade mig tydligen, så snabbt. Jag visste inte vad jag skulle svara så jag sa bara ja.
Sedan träffades vi för första gången. Precis när vi kom in i huset där du bodde fick jag totalpanik. Du märkte det, frågade om det kanske skulle bli bättre om vi gick ut. Så det gjorde vi.
Du blev kär i mig någon gång efter det, på riktigt. 
Vid Valborg tog du med mig till några familjevänner. Vi höll hand, du höll om mig. Tittade på elden, åt. Vi var lyckliga.  
I början av Juni tog det slut, bara sådär. Du sa inte mycket men jag tror du sa att du behövde tid till dig själv och inte hade tid för ett förhållande. På internet någonstans skrev du just det, men även att du höll på att falla tillbaka i en del saker. Men du sa aldrig att det inte var mitt fel.
Jag låg på golvet och grät den dagen, sprang tills jag föll. Jag kände mig belastande. Som en börda.
Men saken är den att jag var aldrig kär i dig, det bara blev inte så.
Nu i efterhand så saknar jag dig ibland. Extremt. Sådär så att jag inte får luft av ensamhet. Det är lite sorgligt att jag började bli intresserad av dig först efteråt. Men så blev det, så får det förbli.
 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gjuten - 15 oktober 2015 16:30

  Mitt förra konstprojekt handlar om eller heter ”Änglar”. Det är tre kladdiga, fula akvarellmålningar med olika tolkningar och symboler för änglar. Idén i sig var mycket mycket bra i mitt tycke men hur de utfördes är horribelt. De ha...

Av gjuten - 18 juni 2015 22:15


  De flesta människor har bröst. Det finns dock undantag så som variationer uppkomna av gener/olyckor/operationer. De bröst som många kvinnor men även andra har, alltså som oftast har mer fett än andra sexualiseras. De är nästan förbjudna. Enligt ...

Av gjuten - 29 maj 2015 18:30

  1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då? Viva hate.    2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn? Flygvärdinna, Veterinär, Journalist. Nu ska jag dock bli personlig assistent skulle jag tro. ...

Av gjuten - 16 april 2015 18:11

Den enda aktiviteten som inte är livsnödvändig utan endast tidsfördriv som jag klarar av nuförtiden utan ångest är att läsa. Då går det inte att jämföra sig med andra, ingen är bättre än någon annan och en kan inte misslyckas. Jag målar inte läng...

Av gjuten - 12 mars 2015 22:08

Jag drack för mycket kaffe och såg en stor del av en film och nu känns allt overkligt och totalt ensamt och jag kommer aldrig kunna sova men jag ska ha muntligt nationellt prov i engelska imorgon och det kommer inte gå och mitt ansikte är hemskt allt...

Ovido - Quiz & Flashcards